вівторок, 6 грудня 2016 р.

Зміни в кліматі Антарктики роблять південь Австралії більш посушливим

Повітряні маси, які циркулюють навколо Антарктиди , за минуле півстоліття наблизилися до південного полюса на 2 - 5 градусів широти , а швидкість їх переміщення стала на 10 - 15 % вище.
До такого висновку прийшла група австралійських учених, які досліджували проби антарктичного льоду , що дозволило скласти комп'ютерну карту зміщення повітряних мас південної півкулі за останнє тисячоліття .
«Під впливом парникового ефекту відбувається зміщення повітряних полярних потоків на південь » , - розповіла один з авторів цього дослідження Нерілі Ебрам з Австралійського національного університету. У результаті « Ревучі сорокові » - так моряки називають простір океану між 40 і 50 градусами південної широти , де дуже часто виникають шторми - поступово перетворюються на « шалені п'ятидесяті ».
Кліматичний процес , в ході якого відбувається зміщення повітряних потоків на південь , в чому пояснює досі незрозумілий науці феномен більш повільного потепління Антарктиди в порівнянні із загальним потеплінням світового клімату , зазначила Ебрам . « Холодний вітер виявляється у своєрідній пастці , ось чому в ряді регіонів Антарктиди ми практично взагалі не спостерігаємо ніякого потепління » , - пояснила науковець.
Згідно з висновками авторів дослідження , які опубліковані сьогодні в журналі « Природа Зміна клімату » , в даний час відбувається неухильне ослаблення впливу антарктичних повітряних мас на сусідні з ними повітряні потоки - в результаті кількість опадів , що випадають в південних регіонах Австралії , постійно зменшується , роблячи ці сільськогосподарські райони країни більш посушливими.
«Те , що ми спостерігаємо зараз , явно виходить за рамки природних кліматичних флуктуацій , - підкреслила Нерілі Ебрам . - Більше того , ми можемо досить чітко пов'язати кліматичні процеси в Антарктиці з загальним підвищенням рівня парникових газів в атмосфері ».

1 коментар:

  1. Ось контактні дані містера Бенджаміна про електронну пошту, lfdsloans@outlook.com. / Або Whatsapp +1 989-394-3740, який допоміг мені отримати кредит у розмірі 90 000,00 євро, щоб запустити свій бізнес, і я дуже вдячний, мені тут було дуже важко, намагаючись зробити шлях, оскільки матері-одинаки не були Легко зі мною, але за допомогою містера Бенджаміна поклав посмішку на моє обличчя, коли я спостерігаю, як мій бізнес зростає і розширюється. Я знаю, що ти можеш здивувати, чому я ставив такі речі тут, але мені справді потрібно висловити свою подяку, тому хто шукає за фінансову допомогу або переживаючи труднощі з тамтешнім бізнесом або хочете запустити бізнес-проект, ви можете переконатись у цьому і мати надію вийти з негараздів. Дякую.

    ВідповістиВидалити